5 кращих новин за червень

Рокфеллери очолять розвиток зеленої енергетики

Благодійний фонд найбільшого у світі продавця меблів IKEA і Фонд сім’ї Рокфеллерів вкладуть найбільші у своїй історії кошти в джерела відновлюваної енергії.

Буде створено окремий фонд, в який мають намір залучити десять мільярдів доларів додаткових коштів від міжнародних агентств з розвитку.

При цьому самі творці фонду мають намір вкласти в нього по 500 мільйонів доларів з метою скоротити викиди парникових газів на один мільярд тонн і спробувати вивести понад мільярд людей з енергетичної бідності в таких країнах, як Індія, Нігерія та Ефіопія.

Це може бути комерційно вигідним. Початковий ризик становить $1 млрд, і це може розблокувати десятки мільярдів доларів. Ми тут не граємо. Ми бачили, як це працює в Індії. Ми знаємо, що потрібно, щоб домогтися успіху”, – прокоментував ініціативу президент Фонд сім’ї Рокфеллерів Раджив Шах.

Виконавчий директор IKEA Foundation Пер Хеггенес заявив, що ініціатива дає “дуже важливу” можливість протистояти двом найбільшим загрозам у країнах, що розвиваються: бідності і зміни клімату.

Як зазначає Financial Times, інвестиції в поновлювані джерела енергії стали великим бізнесом в Європі і США, однак IKEA і RFF прагнуть зробити щось подібне з більш дрібними проектами на ринках, що розвиваються.

“Розвиток проектів” розподілених “поновлюваних джерел енергії, а не централізованих електростанцій, в основному у вигляді міні-проектів сонячної енергетики, але також і деяких мікрогідроенергетичних проектів”, – пише FT про мету ініціативи IKEA і Рокфеллерів.

В обох фондах повідомили, що в рамках реалізації проекту вони вже підписали угоди з Міжнародною фінансовою корпорацією (входить у структуру Світового банку) і Міжнародною корпорацією фінансування розвитку США, висловивши надію на те, що участь IKEA спонукає європейські агентства підключитися до реалізації цієї ідеї.

Шах вважає, що створювана платформа може в кінцевому підсумку зрости до 100 мільярдів доларів або навіть до одного трильйона доларів з урахуванням використання її “благодійного капіталу в якості важеля для отримання комерційного капіталу”.

За його словами, пандемія коронавірусу відкинула розвиток бідних країн на два десятиліття назад, і в цих державах існує гостра необхідність у стимулюванні економічного зростання екологічно безпечним способом. “Прийшов час діяти”, – підкреслив Шах.

 

 

Україна увійшла в десятку країн з найбільшим заробітком на Bitcoin

Україна потрапила в топ-10 країн з найбільшим заробітком на Bitcoin у 2020 році – українські інвестори отримали близько 400 млн доларів прибутку на криптовалюті. Про це з посиланням на дані аналітичної компанії Chainalysis повідомляє Мінцифра.

Автори рейтингу звертають увагу на очевидне домінування США. Американські інвестори в сукупності заробили 4,1 млрд доларів прибутку на біткоїні в 2020 році, що майже вчетверо більше, ніж у наступній за величиною країні – Китаї (1,1 млрд доларів).

Незважаючи на те, що Китай історично має найвищий обсяг транзакцій з необробленою криптовалютою, в 2020 році на біржах, які орієнтовані на США, спостерігали величезний приплив капіталу, який, схоже, було реалізовано до кінця року.

У Мінцифри додали, що в Україні люди і криптокомпанії зможуть офіційно працювати й отримувати доходи від операцій з новими активами після прийняття профільного законопроекту Про віртуальні активи.

“Створення якісного правового поля забезпечить сталий розвиток крипторинку для швидкого прориву України на шляху цифрової трансформації”, – сказано в повідомленні.

 

 

Renault Trucks дає можливість усім бажаючим спостерігати онлайн за створенням вантажівок на заводі Renault у Бурк-ан-Брес

Здобувши більш ніж столітній досвід у сфері виробництва вантажних автомобілів, компанія Renault Trucks є частиною французької історії автобудування. Нещодавно виробник вирішив поділитися з широким загалом тим, що відбувається за лаштунками процесу створення вантажівок, і запропонував долучитися через свою корпоративну інтернет-сторінку до віртуальної екскурсії на автоскладальний завод у Бург-ан-Бресс.

З 1894 року штаб-квартира і заводи компанії Renault Trucks розташовані у Франції – там виробник розробляє та збирає всі середньо- та великотоннажні вантажівки. Національний французький виробник, який є наступником Berliet, має чотири виробничі майданчики у Франції, розташовані в містах Ліон, Бленвіль-сюр-Орн, Лімож та Бург-ан-Бресс.

Наразі компанія Renault Trucks має намір представити закулісний погляд на те, як створюється вантажівка. Виробник практично відкриває двері свого заводу в Бург-ан-Брессі, який є флагманом французької промисловості – там виготовляють вантажівки важкого модельного ряду для перевезень на великі відстані та для будівельних робіт.

Цей тур можна безкоштовно відвідати на корпоративній інтернет-сторінці Renault Trucks.

360 градусів занурення на складальній лінії

Екскурсія надає відвідувачам можливість ознайомитися в інтерактивному режимі з різними етапами складання вантажівки. Занурення у процес відбувається повністю, оскільки відвідувачі мають 360-градусний огляд лінії в русі, де оператори працюють вручну, використовуючи ергономічні інструменти і пристосування. Цей досвід є унікальним, тому що кожна вантажівка виготовляється на замовлення відповідно до конкретних вимог замовника.

Відвідувачам пропонуються аудіокоментарі французькою або англійською мовами по кожному з 13-ти ключових етапів виробництва вантажівки. Крім того, для подальшого ознайомлення із заводом доступні додаткові матеріали, включаючи інтерв’ю з операторами і технічними спеціалістами, які працюють на лінії.

Завод у Бург-ан-Бресс у цифрах:

Складання однієї вантажівки займає 4,5 години.

Кожні 8 хвилин з конвеєра сходить одна вантажівка.

Для складання однієї вантажівки потрібно 3 кілометри шлангів та електричних кабелів і 6500 гвинтів.

Довжина складальної лінії на заводі у Бург-ан-Бресс становить 500 метрів.

Завод у Бург-ан-Бресс займає площу 117 гектарів, на ньому працюють 1350 осіб.

 

 

Audi випускатиме тільки електромобілі

Німецький автоконцерн Audi повністю відмовиться від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Всі нові моделі будуть електромобілями з 2026 року, а до 2033 згорнуть виробництво традиційних авто. Про це оголосив глава концерну Маркус Дюзманн на кліматичній конференції в Берліні.

Очікується, що вже до 2025 року в лінійці Audi буде більше 20 моделей електромобілів. При цьому виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння передбачається поступово згорнути до 2033 року. Втім, у зв’язку з високим попитом в Китаї такі машини, можливо, продовжать випускати на місцевих партнерських заводах і після 2033 року допустив глава Audi.

“Я не вірю в силу заборон, я вірю в успішність технологій і інновацій”, – додав він.

Зазначено, що з новими моделями e-tron GT, RS e-tron GT, Q4 e-tron і Q4 Sportback e-tron Audi вже в 2021 році випустить більше електромобілів, ніж моделей з двигунами внутрішнього згоряння.

 

 

Україна починає виконувати танковий контракт із Пакистаном

Держпідприємство Завод імені В.О. Малишева починає виконувати новий контракт на ремонт танків Т-80УД, який був підписаний у лютому на міжнародній виставці озброєнь IDEX-2 021 між ГК Укрспецекспорт і Пакистаном на загальну суму 85,6 млн доларів. Про це повідомляє прес-служба підприємства.

“Наразі пройдено всі підготовчі етапи і юридичні процедури. За умовами контракту, завод отримує значне авансування, яке дає можливість вийти на стабільний рівень роботи, своєчасно виконувати всі соціальні зобов’язання перед працівниками підприємства, в подальшому отримати прибуток і частково знизити боргове навантаження”, – йдеться в повідомленні.

За словами гендиректора Василя Криласа, завдяки новому контракту підприємство отримує портфель замовлень майже на 1,5 млрд гривень. Разом з іншими замовленнями це дає можливість вийти з кризового стану і стабільно працювати. Крім того, підкреслив керівник, є й інші замовлення від Пакистану на цей рік, які можуть зрости до 140 млн доларів.

Також на підприємстві сподіваються на замовлення танків Оплот. У травні в Україну приїжджав головнокомандувач армії Пакистану, генерал Камар Джавед Баджва. 20 травня він відвідав Харківщину, де на одному з військових полігонів йому презентували сучасні зразки озброєння і військової техніки. Командувача найбільше вразили можливості танка Оплот і комплексу Скіф.

“Для нас цей візит має велике значення. Адже замовлення саме Оплотів дасть можливість рівномірно завантажити роботою всі цехи нашого підприємства. Тому сподіваємося, що хороші враження від нашої бойової машини втіляться в нові контракти”, – зазначив Крилас.

Раніше Укроборонпром в ОАЕ підписав угод на $1 млрд. Український оборонний концерн має намір розвивати передові технології з допомогою компанії EDGE Group.