5 кращих новин за листопад
SpaceX запустила в космос чергову партію супутників Starlink
Аерокосмічна компанія SpaceX продовжує розширювати чисельність власного орбітального угруповання Starlink, яке використовується для надання широкосмугового доступу до Інтернету в різних країнах. Чергову партію телекомунікаційних апаратів було виведено на орбіту на початку цього тижня.
Ракета-носій Falcon 9 із 23 супутниками Starlink стартувала з майданчика космодрому на мисі Канаверал у Флориді у понеділок 27 листопада о 23:20 за місцевим часом. Через 9 хвилин перший ступінь ракети здійснив м’яку посадку на спеціальну плавучу платформу Just Read the Instructions, яка знаходилася біля узбережжя Флориди в Атлантичному океані. Для цього першого ступеня нинішній пуск став 17-м.
У той же час другий ступінь ракети продовжив набирати висоту і трохи більше, ніж за годину після старту, телекомунікаційні апарати були розгорнуті на низькій навколоземній орбіті Землі. За словами астрофізика та спеціаліста зі спостереження за супутниками Джонатана Макдауелла (Jonathan McDowell), в даний час мережа Starlink складається з більш ніж 5 тис. працюючих апаратів. При цьому SpaceX має дозвіл на запуск у космічний простір 12 тис. супутників, але кінцева мета компанії полягає в тому, щоб сформувати угруповання з 30 тис. телекомунікаційних апаратів.
Головну ялинку країни встановлять на Софійській площі у Києві: коли відкриття?
Головну ялинку країни цього року встановлять на Софійській площі у Києві. Таке рішення ухвалила Рада оборони столиці.
Як повідомили у Київській міській військовій адміністрації, на Різдво та Новий Рік у Києві не буде жодних масових заходів – ані ярмарок, ані святкувань.
Відкриття головної ялинки країни заплановано на День Святого Миколая – 6 грудня. Монтажні роботи розпочнуться вже 3 грудня.
Вона буде встановлена за кошти меценатів – без витрат бюджетних коштів на облаштування та на електроенергію. Стоятиме новорічна ялинка до 10 січня 2024 року.
Нагадаємо, що минулого року новорічна ялинка була 12 метрів заввишки. Її прикрасили енергоощадними синьо-жовтими гірляндами, що живилися від генератора.
У суспільстві було багато дискусій щодо встановлення ялинки в умовах воєнного стану. Проте влада столиці вирішила не позбавляти українців символу новорічних свят.
Більше ніж люди: згенеровані ШІ інфлюенсери заробляють за місяць шалені суми
Іспанське агентство The Clueless стверджує, що знайшло прибуткове рішення проблеми роботи з клієнтами-людьми. Замість того, щоб мати справу з реальними людьми та їх вимогами, агентство створило штучну модель, на ім’я Айтана, яка тепер заробляє чималі гроші для компанії.
Творці Айтани стверджують, що вона виглядає досить реалістично, щоб привернути увагу людей-знаменитостей, навіть запрошуючи їх на побачення за допомогою особистих повідомлень. І справді, якщо відвідати instagram ШІ моделі деякі її фото можна легко переплутати з реальними, адже вони скидаються на добре відретушовані знімки. У фінансовому плані незвична затія, схоже, приносить свої плоди: за деякими даними, Айтана “заробляє” до 11 000 доларів щомісяця.
Окрім фінансових вигод, прихильники ШІ-інфлюенсерів стверджують, що вони пропонують рішення, яке дозволяє уникнути безладних людських драм. Агенції можуть віддавати перевагу моделям, які не несуть ускладнень, пов’язаних з реальними людьми, гарантуючи, що цінності бренду залишаться недоторканими.
Крім того, економія коштів, пов’язана з використанням ШІ-генератора зображень для контенту інфлюенсерів, є значною, особливо у порівнянні з гонорарами, які отримують знаменитості-люди.
Людство побило рекорд покупок у Чорну п’ятницю: скільки витратили?
Аналітики підбили підсумки Чорної п’ятниці, яка пройшла по всьому світу минулого тижня, 24 листопада. Вона знаменує початок сезонних знижок та підготовку до Різдва. Результати показують рекордні прибутки продавців цього року.
У Сполучених Штатах покупці витратили 9,8 мільярда доларів, що на 7,5% більше, порівняно з минулим роком. За даними Adobe Analytics показник перевершив зростання на День Подяки (5,6 мільярда доларів або на 5,5% більше, ніж торік). Це також дещо більше, ніж прогнозували аналітики – вони розраховували на 9,6 мільярда доларів.
Компанія Salesforce, яка використовує інші показники, ніж Adobe, і каже, що підраховує транзакції для близько 1,5 мільярда споживачів, також повідомила, що онлайн-продажі в Чорну п’ятницю перевищили її очікування. Цікаво, що її результати сильно відрізняються від даних Adobe і повідомляють уже про 16,4 мільярда доларів у США.
Аналітики також відзначили, що хоча інфляція цього року й менша (3% проти 7% торік), все ж економічна невизначеність продовжує тиснути на споживачів – вони дедалі більше вибирають покупки з відкладеною оплатою, тобто в кредит або розстрочку.
У Києві відкриють постійне представництво Європарламенту
Європарламент відкриє представництво в Україні. Відповідний меморандум із законодавчим і представницьким органом Євросоюзу було підписано у Брюсселі
Про це повідомила президентка Європарламенту Роберта Мецола під час візиту голови Верховної Ради Руслана Стефанчука до Брюсселя, передає “Радіо Свобода”.
“Ми підписали оновлений меморандум парламентської підтримки демократії між нашими двома парламентами. Це також практичний спосіб, яким ми як Європарламент можемо допомогти Україні у приєднанні до ЄС. Це партнерство буде посилене нашим рішенням відкрити постійне представництво Європарламенту в Києві”, – сказала Мецола.
Своєю чергою Стефанчук заявив, що завдяки меморандуму Верховна Рада буде все більше у своїй функціональності відповідати стандартам ЄС.
“Основне, що ми сьогодні зафіксували, що ми йдемо до одного знаменника. Ми інтегруємось один до одного по функціоналу, по інституційності, по загальних цінностях. Я вважаю, що це дуже важливе рішення”, – сказав спікер ВР.